خلاصه حوادث اینجا

ساخت وبلاگ

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، ابراهیم ملاشاهی اظهار کرد: کارآگاهان پلیس در پی دریافت نیابت قضایی از شهرستان بم در خصوص پیگیری موضوع ربوده شدن این کودک، با انجام اقدامات تخصصی دو متهم سابقه‌دار را در زاهدان دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

وی افزود: متهمان در تحقیقات اولیه منکر انجام هرگونه جرمی شدند اما در نهایت به ربایش کودک هشت ساله اعتراف کردند که ماموران با شناسایی محل مخفی کردن او در زاهدان، وی را آزاد کردند.

ملاشاهی با بیان اینکه تحقیقات پلیس در خصوص علت و انگیزه این آدم ربایی ادامه دارد، خاطرنشان کرد: کودک ربوده شده پس از آزادی از چنگال آدم‌ربایان به خانواده‌اش تحویل داده شد.

- - , .

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 151 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 20:53

به گزارش جام جم آنلاین ،رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اعلام کرد که براساس اخبار دریافتی از طریق شهروندان تهرانی مبنی بر تهیه، تکثیر و فروش اقلام ضد فرهنگی (سی دی های غیر مجاز) توسط افرادی به هویت‌های «منصور» و «داریوش» معروف به «ضد فرهنگ» در دستور کار پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

با اخذ احکام قضایی و هماهنگی های لازم با دادسرای ناحیه 21 عوامل پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ محل دقیق مخفیگاه متهمان را شناسایی و جهت دستگیری آنان وارد عمل شدند و طی یک اقدام ضربتی عوامل ترویج اقلام ضد فرهنگی را در خیابان ستارخان دستگیر کردند.

سرهنگ علیرضا لطفی، رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: در بازرسی از محل های مذکور جمعا تعداد یک میلیون و 10 هزار حلقه انواع سی دی های غیرمجاز کشف و ضبط و پرونده قضایی لازم در این خصوص تشکیل و متهمین جهت سیر مراحل قانونی به مبادی ذی‌ربط معرفی و اعزام شدند.

- - , .

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 168 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 19:30

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، سرهنگ دوم دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتی، ماموران انتظامی ایرانشهر با همکاری پلیس امنیت عمومی استان عامل شهادت مامور انتظامی را در حوالی شهرستان شناسایی کردند.

وی ادامه داد: بلافاصله اکیپ های عملیاتی پلیس به منطقه مورد نظر اعزام و شرور مسلح با مشاهده ماموران با استفاده از یک دستگاه خودرو پژو اقدام به فرار کرد، که در عملیات منسجم تعقیب و گریز پلیسی، موفق به توقیف خودرو و دستگیری این متهم شده و در بازرسی از آن یک قبضه سلاح کلت کمری کشف شد.

فرمانده انتظامی ایرانشهر با اشاره به اینکه متهم دارای چندین فقره سابقه کیفری از جمله سرقت های مسلحانه و ایجاد نا امنی در منطقه بوده، خاطرنشان کرد: این شرور مسلح در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی، اعتراف به شهادت یک مامور انتظامی ایرانشهر در تاریخ سیزدهم مهر امسال کرد.

وی ادامه داد: تلاش های پلیس برای کشف سایر اقدامات مجرمانه احتمالی توسط این متهم همچنان با جدیت ادامه دارد.

- - , .

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 126 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 19:30

به گزارش جام جم آنلاین ، رئیس پلیس فتا شرق استان تهران گفت: فردی با مراجعه به پلیس فتا شهرستان دماوند اظهار داشت؛ با مراجعه به بانک متوجه برداشت غیر مجاز مبلغ 205 میلیون ریال وجه از حساب بانکی اش شده است که در این خصوص رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ سامان محمدی افزود: در بررسی های انجام شده توسط کارشناسان اداره مبارزه با جرائم سایبری مشخص شد، متهم که کارگر سابق شاکی بوده اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب صاحب کار سابق خود کرده است.

وی با اشاره به دستگیری متهم تصریح کرد: فرد دستگیر شده که مبالغ برداشت شده از حساب صاحب کار سابق خود را در مدت مختلف از طریق دستگاه های کارتخوان صرف خرید از فروشگاه های سطح شهرکرده است در بازجویی ها اظهار داشت؛ با جلب اعتماد صاحب کار خود رمز دوم حساب وی را فعال نموده و پس از اخراج از محل کار با داشتن رمز دوم اقدام به برداشت وجه مذکور کرده است و انگیزه اش را مشکلات اقتصادی اعلام نمود.

سرهنگ محمدی در خاتمه به شهروندان هشدار داد: رمز اول و دوم اینترنتی کارت های بانکی خود را به صورت دوره ای تغییر دهند و از قرار دادن شماره هایی مثل شماره شناسنامه یا کد ملی حتی الامکان خودداری کنند.

- - , .

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 157 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 18:10

به گزارش جام‌جم ، دیروز زنی نگران با مراجعه به دادسرای یافت‌آباد از گروگان گرفته شدن نوزادش در بیمارستانی در جنوب تهران به خاطر پرداخت نکردن هزینه زایمان خبر داد و از مسئولان بیمارستان شکایت کرد.

زن جوان به نام جمیله خود را تبعه افغانستان معرفی و در شکایتش به قاضی پرونده عنوان کرد: 15 سال قبل و در 16 سالگی با همسرم در افغانستان ازدواج کردم که حاصل آن سه فرزند بود. چهار سال قبل برای زندگی بهتر به تهران آمدیم و در خیابان زائری ساکن شدیم. همسرم به نام ضیا کارگر ساختمان بود و درآمد خوبی داشت تا این که یک سال قبل توسط دوستانش معتاد شد و شیشه مصرف می‌کرد.

جمیله ادامه داد: وقتی شوهرم معتاد شد، زندگی ما سیاه شد و هرچه درآمد داشتیم خرج مواد ضیا می‌شد. 9 ماه قبل فهمیدم که برای بار چهارم باردار شده‌ام . به سختی 9 ماه راسپری کردم تا این‌که 27 روز قبل برای زایمان به بیمارستانی در جنوب تهران رفتم. مسئولان بیمارستان برای زایمان یک میلیون و 700 هزار تومان پول خواستند که با کمک همسایه‌ها و دوستان هزینه زایمان سزارین را تهیه کردم و به اتاق عمل رفتم.

زن افغان که نگران پسرش بود، اضافه کرد: بعد از زایمان متوجه شدم خدا به من دوقلوی پسر و دختر داده است. این تازه اول مشکلاتم بود. همسرم برای ترک اعتیاد به کمپ رفته بود ودر این شهر، تنها و بی‌پول بودم. فردای آن روز وقتی برای ترخیص به حسابداری بیمارستان رفتم، آنها گفتند به خاطر این که دوقلو به دنیا آورده‌ام باید دوباره پول به حسابشان واریز کنم. شوکه شده بودم من برای هزینه اولیه بیمارستان زندگی‌ام را فروختم و دیگر پولی نداشتم تا هزینه‌های بیمارستان را پرداخت کنم. هرچه به مسئولان و مدیر بیمارستان گفتم پولی ندارم آنها باور نکردند و من و دخترم را از بیمارستان ترخیص کردند و پسرم را گرو نگه داشتند تا زمانی که هزینه بیمارستان را بپردازم.

مادر دوقلوها افزود: در این 27 روز خیلی تلاش کردم تا هزینه بیمارستان را فراهم کنم اما به نتیجه نرسیدم و حالا باید حدود هفت میلیون تومان پرداخت کنم. چندبار به بیمارستان رفتم اما فرزندم را ترخیص نکردند. آقای قاضی، در بیمارستان به نوزاد 27 روزه‌ام رسیدگی نمی‌شود و پسرم بشدت ضعیف شده و من نگران حالش هستم. من خودم بیمارم و قادر به کار کردن نیستم تا هزینه بیمارستان را بدهم. نمی‌دانستم چکار کنم تا فرزندم را بار دیگر در آغوش بگیرم به همین خاطر تنها راهی که به ذهنم رسید، شکایت از بیمارستان است.

با شکایت زن جوان و با بررسی ادعای این زن ، قاضی پرونده دستور ویژه‌ای برای ترخیص نوزاد 27 روزه از بیمارستان صادر و مسئولان بیمارستان را به اتهام نگهداری غیرقانونی کودک به دادسرا احضار کرد.

مجید غمخوار - جا‌م جم

- - , .

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 155 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 12:04

به گزارش جام‌جم ، براساس محتویات پرونده جسد صفدر رحمت‌آبادی ساعت 20 یکشنبه 19 آبان 92 در خودرویش در خیابان گلبرگ کشف شد. عامل جنایت با شلیک دو گلوله به سر معاون وزیر، او را به قتل رسانده بود. بررسی صحنه جنایت نشان می‌داد قاتل در داخل خودرو نشسته و به سوی قربانی شلیک کرده است. کارآگاهان در تحقیقات خود به یکی از بستگان مقتول ظنین شده و او را همراه همسرش در شرق تهران دستگیر کردند.

متهمان در بازجویی ‌به ارتکاب این جنایت اعتراف کردند. مرد میانسال به کارآگاهان گفت از چندی قبل با مقتول اختلاف داشته‌ و به دنبال راهی برای انتقام بوده‌اند. روز حادثه با تهیه سلاح از همسرم خواستم با مرحوم رحمت‌آبادی قرار بگذارد. وقتی به محل قرار رسیدیم، همسرم در صندلی جلو نشست و من با پوشش زنانه پشت سر مقتول نشستم. پس از کمی صحبت سلاح را به سمت سر مقتول گرفته و دو گلوله شلیک کردم.

زن جوان نیز در بازجویی اظهارات همسرش را تائید کرد. با تکمیل تحقیقات و بازسازی صحنه قتل، پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

براساس کیفرخواست، مرد جنایتکار متهم به قتل عمد و حمل و نگهداری سلاح و همسرش متهم به معاونت در قتل هستند.

15 مرداد سال گذشته جلسه دادگاه به ریاست قاضی عبداللهی در شعبه 74 دادگاه کیفری برگزار شد.

در این جلسه که به صورت غیرعلنی برگزار شد، پس از دفاعیات متهمان و وکلای آنها، قضات دادگاه مرد میانسال را به قصاص و همسرش را به 15 سال حبس محکوم کردند. متهمان با اعتراض به این حکم، مدعی شدند با اعتقاد به مهدورالدم بودن مقتول، او را به قتل رسانده‌اند.

در ادامه پرونده برای محاکمه به شعبه 42 دیوان‌عالی کشور فرستاده شد و پس از گذشت یک سال، دیوان حکم صادره از سوی شعبه 74 را نقض کرد تا پرونده در شعبه هم‌عرض دوباره رسیدگی شود.

دیروز متهمان در شعبه دهم دادگاه کیفری پای میز محاکمه قرار گرفتند. این در حالی است که با توجه به صغیر بودن فرزند مقتول، دادگاه برای ثبت درخواست او از رئیس قوه قضاییه استعلام گرفته و قرار شد از طرف او درخواست دیه شود.

جلسه دیروز نیز به صورت غیرعلنی برگزار شد و قضات پس از آخرین دفاعیات متهمان برای صدور حکم وارد شور شدند.

- - , .

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 150 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 12:04

به گزارش جام‌جم ، رسیدگی به این پرونده از روز‌های پایانی آذر امسال با شکایت صاحب یک فروشگاه لوازم خانگی در دستور کار پلیس آگاهی استان زنجان قرار گرفت.

شاکی در اظهاراتش گفت: انباری در اطراف شهر اجاره کرده و در آنجا لوازم خانگی نگهداری می‌کردم. امروز که به انبار رفتم، متوجه شدم قفل انبار تخریب و هرچه وسایل داخل آن بوده، سرقت شده است. ارزش اموال سرقتی نیز 300 میلیون تومان بود.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، ماموران برای بررسی موضوع در محل سرقت حضور یافتند که پس از بررسی‌های لازم نظر دادند سارقان شبانه به آن محل آمده و با اطلاع از نبود دوربین مداربسته در انبار، اقدام به سرقت کرده‌اند.

جستجو‌ها برای دستگیری سارقان ادامه داشت تا این که چند هفته بعد صاحب یک فروشگاه وسایل و تجهیزات ساختمانی با حضور در پلیس آگاهی از دستبرد صد میلیون تومانی دزدان به انبار مغازه‌اش خبر داد. ماموران با وقوع این سرقت، انبار را مورد بررسی قرار دادند که مشخص شد این محل نیز از تجهیزات ایمنی مناسب برخوردار نبوده و مانند انبار قبلی مورد سرقت قرار گرفته است.

سرهنگ جعفر رحمتی، رئیس پلیس آگاهی استان زنجان در این‌باره گفت: بررسی‌‌ها نشان می‌دادکه سرقت‌ها توسط اعضای یک باند صورت گرفته است. جستجو‌ها در این خصوص ادامه داشت تا این که ماموران ردپای اعضای یک باند چهار نفره را در این سرقت‌ها به دست آورده و دو روز پیش آنها را دستگیر کردند. متهمان در بازجویی‌ها به سرقت‌های سریالی از انباری‌های مربوط به فروشگاه‌ها و سرقت اموال داخل آن اعتراف کردند.

وی اضافه کرد: با اعتراف این چهار سارق که سرکرده آنها از دزدان حرفه‌ای است، برای آنها قرار قانونی صادر شد. در ادامه تحقیقات یک خریدار اموال سرقتی هم دستگیر شد و در بازجویی اعتراف کرد که اموال دزدی را به قیمت پایین‌تر از سارقان خریده است.

- - , .

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 129 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 12:04

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، 4 مدرسه در بیرمنگهام انگلیس بعد از تماس‌های تلفنی که از وجود بمب در آنها خبر دادند، تخلیه شدند.

بعد از تخلیه مدارس متخصصان ردیابی و خنثی کردن بمب با حضور در محل حاضر شدند. نیروهای پلیس هم درمحل حاضر هستند.

یک سخنگوی پلیس انگلیس گفت «ما در حال بررسی هستیم تا معلوم شود چه کسی این تما‌س‌های تلفنی را برقرار کرده است. دقیقا نمی‌گوییم که چه چیزهایی گفته شد اما هر 4 مدرسه از دانش‌آموزان تخلیه شدند.»

- - , .

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 154 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 1:02

به گزارش جام جم آنلاین ، 2 دی ماه 1394 خانم جوانی (20 ساله) با مراجعه به کلانتری 167 دولت آباد به مأموران اعلام کرد که توسط چهار جوان مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی، شاکی به پزشکی قانونی اعزام شد که پس از تأیید اظهارات شاکی مبنی بر وقوع آزار و اذیت، پرونده مقدماتی به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای عمومی و انقلاب شهرری در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

شاکی پس از حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به کارآگاهان گفت: حدود دو هفته پیش از وقوع حادثه، قصد رفتن به منزل خواهرم در منطقه دولت آباد را داشتم؛ به همین علت، از آژانس نزدیک خانه درخواست یک دستگاه خودرو کرده و پس از دقایقی یک دستگاه خودرو 206 سفید رنگ با یک راننده جوان حدودا 25 ساله به در خانه ما مراجعه کرد.آن روز راننده آژانس بدون هرگونه صحبتی مرا به منزل خواهرم رساند اما پس از چند روز، همان جوان بنام «وحید . الف» (متولد 1369) را چندین بار در اطراف خانه مشاهده کردم.

وی افزود: نهایتا یک روز وحید به من مراجعه و مدعی شد که به من علاقه مند شده و قصد ازدواج با مرا دارد.او در چندین نوبت دیگر درخواست خود را تکرار کرد تا نهایتا من به صحبت هایش اعتماد کردم و همین موضوع باعث شد تا در چندین نوبت با او ملاقات کنم.طی همین مدت کوتاه «وحید» به شدت به من ابراز علاقه می کرد؛ وحید در صحبت هایش عنوان کرده بود که پدرش فوت نموده و در حال حاضر او به همراه مادر و مادربزرگش زندگی می کند.

این خانم جوان ادامه داد: روز حادثه «وحید» به بهانه اینکه قصد دارد تا مرا به مادر و مادربزرگش معرفی کند، مرا به خانه ای در دولت آباد برد اما زمانی که وارد خانه شدم، در حالی که منتظر ملاقات با مادر و مادربزرگ وحید بودم بر خلاف تصور سه جوان قوی هیکل در داخل خانه حضور داشتند ! آن زمان بود که متوجه شدم، تمامی آن علاقه نشان دادن ها از سوی «وحید» تماما دروغ بوده است.

با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله تیم ویژه ای از کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با راهنمایی شاکی اقدام به شناسایی محل وقوع جرم در منطقه دولت آباد – جاده سوم و دستگیری «سیروس . ج» (متولد 1355) کردند.

در ادامه، کارآگاهان با شناسایی محل تردد «وحید . الف» در میدان اصلی شهرری، وی را نیز سوار بر یک دستگاه خودرو 206 سفیدرنگ دستگیر و به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران منتقل کردند.

در تحقیقات بعمل آمده از محل سکونت متهمان، اهالی محل از سوابق متعدد نزاع و درگیری این دو در محل و همچنین ایجاد مزاحمت برای اهالی اهالی بویژه بانوان جوان نارضایتی شدید داشته و با اطلاع از خبر دستگیری متهمان به شدت از این موضوع ابراز رضایت کردند.

با دستگیری «وحید» و «سیروس» و اعتراف صریح آنها به ضرب و جرح، تهدید و آزار و اذیت شاکی، دو متهم دیگر پرونده بنام های «مهدی . ر» و «امیر . ع» (متولد 1370) شناسایی و آنها نیز در منطقه امین آباد با یک دستگاه خودرو 206 سفید رنگ دیگر دستگیر و به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

سرهنگ کارآگاه حسین زارع، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: هر چهار متهم صراحتا به آزار و اذیت شاکی اعتراف کرده و تحقیقات در خصوص متهمان پرونده تکمیل و قرار قانونی از سوی بازپرس محترم پرونده صادر شده و پرونده به همراه هر چهار متهم جهت صدور در اختیار شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران قرار گرفتند.

- - , .

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 137 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 18:12

دکتر علی نجفی‌ توانا درباره پیگیری کانون وکلا برای اصلاح تبصره ماده 48 قانون آیین دادرسی گفت: در سال‌های اخیر با حضور فضای مجازی در زندگی افراد جامعه و اثر‌گذاری مظاهر پسامدرن و صنعتی، ارزش‌های سنتی تغییر کرد و از سنتی ـ کشاورزی به سمت فراصنعتی و مجازی تغییر یافت. این باعث شد قانونگذار به فکر قانون جدید باشد. در تمام نظام‌های تقنینی، اقدامات در مسیر تصویب مقرراتی است که حقوق شهروندی و حداقل‌های حقوق بشری را رعایت و اجرای آنها را تضمین کند.

در چند سال اخیر شاهد تصویب و اجرای قوانینی مانند قانون مجازات اسلامی و آیین دادرسی کیفری بودیم که قوانینی مترقی و مثبت است. در قانون آیین دادرسی جدید به مواردی مانند حقوق‌بشر، حقوق شهروندی و حق دفاع توجه شده است. البته ایرادهایی نیز دارد که این قدرت مثبت را تضعیف می‌کند و بازخورد بیرونی را به حداقل می‌رساند. یکی از مواد این قانون که بحث‌هایی را همراه داشت ماده 48 قانون آیین دادرسی کیفری و تبصره آن است. در ابتدای تبصره این ماده آمده بود، اگر شخص به علت اتهام ارتکاب یکی از جرایم سازمان‌یافته یا جرایم علیه امنیت داخلی یا خارجی کشور، سرقت، مواد مخدر و روانگردان یا جرایم موضوع بندهای (الف)، (ب) و (پ) ماده (302) این قانون، تحت‌نظر قرار گیرد، تا یک هفته پس از شروع تحت‌نظر قرار گرفتن امکان ملاقات با وکیل را ندارد. شورای نگهبان به این تبصره ایراد گرفت و در ادامه تبصره ماده 48 قانون آیین دادرسی کیفری در کمیسیون قضایی مجلس تصویب شد و به نظر می‌رسد در آن کار کارشناسی کم شده است. در این تبصره آمده است، «در جرایم علیه امنیت داخلی یا خارجی و همچنین جرایم سازمان یافته که مجازات آنها مشمول ماده 302 این قانون است، در مرحله تحقیقات مقدماتی، طرفین دعوی، وکیل یا وکلای خود را از بین وکلای رسمی دادگستری که مورد تائید رئیس قوه قضاییه باشد، انتخاب می‌نمایند. اسامی وکلای مزبور توسط رئیس قوه قضاییه اعلام می‌گردد.» این یعنی محدود کردن قدرت انتخاب وکیل و سلب حق انتخاب قانونی. ما برای اصلاح این تبصره مذاکراتی انجام داده و گزارشی آماده کرده‌ایم تا به قوه قضاییه، مجریه و مقننه ارسال کنیم.

جرایم اینترنتی،‌رو به گسترش

این جرم‌شناس درخصوص افزایش کلاهبرداری‌های اینترنتی در جامعه نیز گفت: در فضای مجازی افراد از طریق گفتمان با هم آشنا می‌شوند و از هم شناخت کافی ندارند. حال افرادی که روابط عمومی و اجتماعی بهتری دارند، در این فضا موفق‌تر هستند. در این روش‌ها نفوذ کلام نقش مهمی در ایجاد دوستی دارد. مخفی بودن هویت در فضای مجازی باعث شده فریب خوردن و فریب دادن در این فضا آسان‌تر شود.

جرم در فضای مجازی امری اجتناب‌ناپذیر است و فرد از پشت دیوار شیشه‌ای اقدامات مجرمانه‌اش را انجام می‌دهد. جامعه ما بیشتر بر روی گفتار سرمایه‌گذاری کرده تا کردار و این باعث شده جمعیت بزه‌دیده جامعه ما بیشتر از جوامع دیگر باشد. در این فضا فقط دختران قربانی نمی‌شوند بلکه پسران نیز با قربانی کردن دختران، خود را قربانی می‌کنند.

افزایش پرونده‌های شوهرکشی

وی اضافه کرد: برای مقابله با این جرایم تنها اقدامات واکنشی و سرکوبگرانه جواب نمی‌دهد و باید فرهنگسازی کرد. دولت نیز برای اشتغال جوانان باید گام‌های اساسی بردارد. در سال‌های اخیر شاهد افزایش پرونده‌های شوهرکشی در جامعه هستیم. در کنار شوهرکشی، حضور زنان در حوزه جرایمی همچون سرقت، کلاهبرداری و جرایم رایانه‌ای افزایش داشته است.

نجفی‌توانا در تحلیل زنانه شدن برخی جرایم می‌گوید: طی سال‌های اخیر به علت افزایش فعالیت زنان در مسائل اجتماعی و شناخت آنها از حقوقشان به جای انفعال به سمت فعال شدن پیش رفته‌اند. آنها همچنین در زندگی خصوصی خود پرسشگر شده‌اند و این پرسش‌ها درباره حقوقشان در خانواده و جامعه است. امروزه زنان در اکثر جرایم از نقش معاونت به مشارکت رسیده‌اند و در برخی جرایم مثل قاچاق موادمخدر، کلاهبرداری و سرقت نقش سرکرده باند را دارند.

وی ادامه داد: افزایش روابط آزاد در جامعه، مشکلات جنسی و روانی و مالی از جمله دلایل افزایش حضور زنان در حوزه جرایم است. از سوی دیگر چشم و هم‌چشمی باعث شده زنان برای رفع کمبودهای خود در خانواده، بیرون از خانه به‌دنبال آن باشند که فرار از خانه، شوهرکشی و روابط نامتعارف از عواقب آن است.

- - , .

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 143 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 15:20

به گزارش جام جم آنلاین ، بامداد 25 دی ماه بنابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 در خصوص درگیری در آدرس تهرانپارس، خیابان ۱۸۸ شرقی بلافاصله واحد گشت کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس جهت بررسی صحت و سقم موضوع به محل اعزام شد.

ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند، چند تن از همسایگان به دلیل برپایی مراسم عروسی در یکی از ساختمان‌ها با یکدیگر درگیر شده اند.

به دنبال این موضوع ماموران به تحقیقات محلی پرداختند که در خلال تحقیقات پلیسی مشخص شد دقایقی قبل یکی از همسایگان به هویت «هومن» 20 ساله به مهمانان مجلس عروسی در خصوص رعایت و عدم ایجاد سروصدا و آلودگی صوتی تذکر می دهند که چند نفر از طرف مهمان مجلس عروسی با وی درگیر می شوند.

سپس برادران «هومن» نیز خود را بلافاصله به محل رسانده و به طرفداری از برادر کوچکشان با مهمانان مجلس عروسی درگیر می شوند و در حین درگیری و چاقوکشی دو دستگاه خودرو سواری نیز تخریب می شود.

سرانجام چهار نفر از عاملان درگیری خونین دستگیر و به دلیل جراحت ناشی از ضربات چاقو جهت درمان به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ امیر هوشنگ امیری، رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس با اعلام این خبر، افزود: در این رابطه پرونده ایی تحت عنوان نزاع دسته جمعی و اخلال در نظم عمومی تشکیل و به دادسرای ناحیه 4 رسالت ارسال شد.

- - , .

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 142 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 15:20

علیرضا باوی در گفت‌وگو با جام‌ جم در باره پرونده جنایت خانوادگی توضیح داد: سوم دی امسال فردی در تماس با پلیس مدعی شد از چند روز قبل خواهر و برادرش ناپدید شده‌اند و همسایه‌ها هم آنها را ندیده‌اند. به مقابل خانه آنها در یکی از محله‌های خرمشهر آمده اما هرچه در می‌زند، کسی در را باز نمی‌کند و به همین دلیل به موضوع مشکوک شده است. در ادامه ماموران کلانتری در محل حاضر شده و پس از بررسی اظهارات شاکی و تائید موضوع توسط همسایه‌ها، از امدادگران آتش‌نشانی برای ورود به خانه درخواست کمک کردند. سرانجام آتش‌نشانان در خانه را باز کردند و ماموران با ورود به خانه با جسد زن و مرد سالخورده‌ای رو‌به‌رو شدند که چند روز از مرگ آنها می‌گذشت. بسته بودن دست آنها احتمال قتل را مطرح کرد و موضوع به بازپرس شعبه اول دادسرای خرمشهر اعلام شد.

بازپرس جنایی پس از تحقیقات مقدماتی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد. بررسی‌ها نشان داد، قربانیان با هم خواهر و برادر بودند که پس از بسته شدن دستانشان خفه شده‌اند.

وی اضافه کرد: بازجویی از بستگان قربانیان نشان داد، مرد سالخورده از مدتی قبل با دختر و دامادش اختلاف داشته و به احتمال قوی این جنایت توسط آنها انجام شده است. بلافاصله دختر 24 ساله دستگیر شد و در بازجویی‌ها به قتل پدر و عمه‌اش اعتراف کرد و گفت: به خاطر اختلافی که با پدرم داشتم نقشه قتل او و عمه‌ام را طراحی و با کمک همسرم اجرا کردم.

دستگیری داماد فراری

باوی اضافه کرد: در ادامه تحقیقات برای دستگیری داماد خانواده آغاز شد و ماموران متوجه شدند او پس از قتل تلفن پدرزنش را سرقت کرده است به همین دلیل با ردیابی تماس‌های او، مخفیگاهش در اطراف اصفهان شناسایی شد و ماموران او را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند. مرد جوان هم پس از مراجعه به دادسرا به مشارکت در این قتل اعتراف کرد و متهمان پس از بازجویی با قرار قانونی روانه زندان شدند.

دستگیری شیطان پرایدسوار

دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر در ادامه از دستگیری مرد متجاوزی در این شهر خبر داد که در پوشش مسافربر سه زن را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده بود.

باوی در تشریح این پرونده گفت: تحقیقات برای دستگیری مرد آدم‌ربا همزمان با شکایت زنی در دادسرا آغاز شد. زن جوان در شکایتش مدعی شد، برای رفتن به خانه سوار یک دستگاه خودروی پراید قرمز شدم که راننده آن مرد جوانی بود. پس از طی مسافتی راننده تغییر مسیر داد و به سمت محل خلوت حرکت کرد. وقتی به او اعتراض کردم با چاقو به مرگ تهدیدم کرد. من هم مجبور شدم سکوت کنم. او سپس مرا از ماشین بیرون کشید و بدون توجه به التماس‌هایم مورد آزار و اذیت قرار داد. همزمان با آغاز تحقیقات، دو زن دیگر نیز با مراجعه به دادسرا علیه شیطان پرایدسوار شکایت‌هایی را مطرح کردند. با توجه به حساسیت موضوع تیمی از ماموران با دستور قاضی هاشمی بازپرس شعبه اول دادسرا تحقیقات در این زمینه را آغاز و با ردیابی‌های خود، مرد جوان را دستگیر کردند که او در بازجویی‌ها به ربودن و آزار و اذیت سه زن اعتراف کرد. متهم همچنین اقرار کرد پس از آزار زنان، پول و تلفن همراه آنها را سرقت می‌کرده است.

دادستان خرمشهر تاکید کرد: متهم که از مجرمان سابقه‌دار است پس از اعتراف به جرایمش روانه زندان شد. مجرمان بدانند دستگاه قضایی با آنها قاطعانه برخورد می‌کند و اجازه نمی‌دهد آنها با اقدامات مجرمانه‌شان امنیت شهروندان را سلب کنند.

- - , .

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 158 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 13:19

به گزارش جام‌جم ، ماجرای فعالیت‌های تبهکارانه این جوان از 9 ماه پیش با شکایت دختری جوان در دستور کار پلیس فتای استان خراسان رضوی قرار گرفت.

شاکی در اظهاراتش گفت: من علاقه داشتم به یک مدل تبدیل شوم و برای ادامه فعالیتم به خارج از کشور سفر کنم بنابراین سایت‌های اینترنتی را رصد می‌کردم تا شرکتی را پیدا کنم که در زمینه مدل شدن دختران جوان فعالیت داشته باشد. پس از چند ماه با یک سایت اینترنتی آشنا شدم که در آن مطالبی نوشته شده بود که نشان می‌داد این شرکت با کشورهای اروپایی در ارتباط است و می‌تواند آموزش مدلینگ و مقدمات کار جوانان به عنوان مدل را در کشورهای دیگر فراهم کند. این شرکت ادعا کرده بود حقوق ماهانه مدل‌ها در این کشورها 2000 دلار است.

وی اضافه کرد: با سودای این‌ که سه ماهه می‌توانم به یک مدل تبدیل شوم و با سفر به اروپا به رویاهایم دست یابم، فریب تبلیغات این شرکت را خوردم و با شماره درج شده در آن سایت تماس گرفتم. پس از گفت‌وگو با مدیر شرکت، به دفتر او در یکی از محله‌های شهر مشهد رفتم. چند مرتبه دیگر هم به دفتر کار وی رفتم و پس از گفت‌وگوهای مقدماتی، با وی به توافق رسیدم که ابتدا چند ماه توسط وی آموزش ببینم و بعد او مرا برای کار به خارج از کشور اعزام کند.

اخاذی به‌جای اعزام به خارج

شاکی تصریح کرد: در روزهای اولی که به دفتر این مرد می‌رفتم، او عکس‌های معمولی از من گرفت و بعد مدعی شد که عکس‌ها را به شرکت‌های مدلینگ اروپایی ارسال کرده، اما آنها این تصاویر را نپذیرفته‌اند و باید عکس‌هایم به گونه‌ای باشد که بتوانند فیزیک بدنم را مورد بررسی قرار دهند و عکس‌هایم شبیه مدل‌های خارجی باشد. با اعتماد به این مرد و با توجه به علاقه‌ای که به مدل شدن داشتم، حرف‌های او را باور کردم و اجازه دادم عکس‌های دیگری از من بگیرد. یک ماه بعد مدعی شد شرکت مدلینگ که با آنها ارتباط کاری دارد، عکس‌هایم را پسندیده و بزودی مقدمات سفر و کارم را به اروپا فراهم می‌کند.

دختر جوان گفت: یک روز مرد جوان با من تماس گرفت و تهدیدم کرد که مدلینگی درکار نیست و اگر می‌خواهم او عکس‌های خصوصی‌ام را در شبکه‌های اجتماعی منتشر نکند، باید با او دوستی پنهانی داشته باشم. او آن‌قدر مرا تهدید کرد که از ترس منتشر شدن این عکس‌ها مجبور شدم تن به خواسته شیطانی وی بدهم. او علاوه بر این خواسته شیطانی، از من درخواست چند میلیون تومان کرد و چند روز فرصت داد تا پول درخواستی‌اش را فراهم کنم. از آنجا که نمی‌توانم آن را فراهم کنم، تصمیم گرفتم با حضور در پلیس فتا از وی شکایت کنم.

افزایش شکایت‌ها

پس از انتشار خبر فعالیت این مجرم اینترنتی در روزنامه‌های محلی، سه دختر جوان دیگر هم با حضور در پلیس فتا شکایت‌های مشابهی را مطرح کردند. با تحقیق از آنها مشخص شد که این افراد نیز در سودای مدلینگ بوده‌اند که در دام مردی گرفتار شده‌اند. اوآنها را تهدید کرده اگر با وی دوستی پنهانی نداشته باشند، عکس‌هایی را که از آنها در اختیار دارد، منتشر می‌کند.

در حالی که جستجو برای دستگیری متهم فراری ادامه داشت، با گذشت 9 ماه از این شکایت‌ها و در حالی که متهم دفتر شرکت را به مکان دیگری منتقل کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

متهم با انتقال به پلیس فتا و مواجهه حضوری با شاکیان پرونده، به جرایمش اعتراف کرد و گفت: من دانشجوی انصرافی بودم. بعد از مدتی با راه‌اندازی یک سایت اینترنتی، تبلیغات گسترده‌ای درباره جذب مدلینگ منتشر کردم و با فریب دختران جوان، نقشه خود را عملی می‌کردم.

سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی در این‌باره گفت: متهم با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی برای مشخص شدن دیگر جرایم وی در حالی ادامه دارد که ماموران در بازرسی از دفتر اجاره‌ای وی، عکس‌های تهیه شده از شاکیان و دختران دیگری را هم کشف کرده‌اند.

- - , .

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 137 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 13:19

به گزارش جام‌جم ، روزهای پایانی هفته گذشته، مردی با حضوردرپلیس فتای استان خراسان رضوی از مجری قلابی به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد.

مالباخته در اظهاراتش گفت: روز گذشته مردی با من تماس گرفت و خود را مجری یک برنامه رادیویی معرفی کرد و مدعی شد در قرعه‌کشی مسابقات پیامکی برنامه‌شان برنده شده‌ام. همچنین مرا دعوت کرد در یکی از برنامه‌های رادیو که زنده اجرا می‌شود، حاضر شوم. با توجه به این که صدای او شبیه مجری برنامه رادیویی بود، مطمئن شدم از همان برنامه با من تماس گرفته‌اند. مجری قلابی از من خواست برای دریافت جایزه سه میلیون تومانی ام به خودپرداز مراجعه کنم.

وی اضافه کرد: وقتی طبق خواسته او عمل کردم و مقابل دستگاه خودپرداز رفتم، مرد جوان با من تماس گرفت و خواست ابتدا زبان دستگاه را عوض کنم و مرحله به مرحله هر چه او می‌گوید، انجام دهم. بعد از من خواست چهار رقم آخر شماره تلفن همراهم را روی دستگاه ثبت کنم، غافل از این که او با استفاده از چهار شماره تلفنم از آن به‌عنوان رمز دوم کارتم استفاده کرده و به جای این‌که سه میلیون تومان به حسابم واریز کند هشت میلیون تومان موجودی حسابم را برداشت کرده است.

مالباخته تصریح کرد: بعد از آن هرچه با شماره تلفن مجری برنامه رادیویی تماس گرفتم، خاموش بود؛ بنابراین با شماره برنامه رادیویی تماس گرفتم که متوجه شدم آن مجری با من تماس نگرفته و مردی که با جا زدن خود به جای آن مجری فریبم داده و پول هایم را دزدیده، کلاهبردار بوده و مجری ای قلابی است .

همزمان با تشکیل پرونده قضایی،جست وجوی پلیس برای دستگیری مجری قلابی رادیو آغاز شد تا این که افراد دیگری نیز با حضور در پلیس فتای استان خراسان رضوی ازیک مجری قلابی به اتهام کلاهبرداری شکایت کردند. با تحقیق ازاین افراد مشخص شد از آنها نیز مانند نخستین شاکی کلاهبرداری شده و در دام همان مجری قلابی رادیو افتاده‌اند. نتایج تحقیقات نشان می‌داد مجری قلابی از دو تا پنج میلیون تومان موجودی حساب این شاکیان را خالی کرده است .

با افزایش این شکایت‌ها روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد. تحقیقات تکمیلی برای شناسایی و دستگیری مجری قلابی کلاهبردار ادامه دارد.

- - , .

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 145 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 13:19

به گزارش مشرق، افسانه اَبَرانسان‌هایی‌ را که هیچ چیز آنها را از پا درنمی‌آورد، بارها شنیده‌ایم، اما آیا چنین چیزی در دنیای واقعی نیز ممکن است؟

اولیویا فرانس‌ورثِ هفت ساله که در هادرزفیلدِ انگلیس زندگی می‌کند، چیزی از یک اَبَرانسان کم ندارد. او نه گرسنه و خسته می‌شود و نه حتی درد را احساس می‌کند.

گرچه اولیویا به ظاهر همانند سایر همسن و سالانش به نظر می‌رسد، اما پزشکان او را به خاطر قابلیت‌های منحصر به فردش دختر مصنوعی نامیده‌اند. او دچار نوعی اختلال عجیب و کروموزومی است که دانشمندان تا امروز حتی نتوانسته‌اند نامی برای آن پیدا کنند.

ظاهرا اولیویا تنها کسی در جهان است که هر سه علامت را با هم دارد. نیکی، مادر اولیویا می‌گوید، دخترش حتی با یک اتومبیل تصادف کرده اما صدمه‌ای ندیده است.

وی می‌افزاید: خودرویی در خیابان با اولیویا برخورد کرد و چند متر او را روی زمین کشید، خیلی وحشتناک بود. من و دیگر بچه‌هایم فریاد می‌کشیدیم، اما او برخاست و به سوی من دوید و فقط پرسید «چه شده؟»

مادر این کودک هفت ساله ادامه می‌دهد: او می‌تواند سه روز بدون حتی لحظه‌ای چُرت زدن فعالیت کند و افزون بر آن حتی نیازی به خوراک ندارد.

نیکی می‌گوید، از نظر او فرزندش کاملا طبیعی است، چراکه اولیویا نیز خودش را غیرطبیعی نمی‌داند.

- - , .

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 147 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 11:39

به گزارش جام جم آنلاین ، تومور نادری با وزن ۳ کیلو و به بزرگی یک توپ فوتبال که درون جمجمه یک دختر هندی رشد کرده بود، طی یک عمل جراحی موفقیت‌آمیز از سر این کودک ۴ ساله خارج شد و او توانست به زندگی عادی خود بازگردد.

«رینو» دختر بچه هندی به همراه والدین و ۶ خواهر و برادرش در شرق «اوتار پرادش» زندگی می‌کند.

تومور ۳ کیلویی از زمان تولد روی سر او رشد کرده بود و هر روز بزرگ‌تر می‌شد و به گفته پزشکان، هر لحظه احتمال ترکیدن آن وجود داشت و جان «رینو» در معرض خطر بود.

مادر «رینو» که یک کارگر خانگی است، می‌گوید: «در ابتدا تومور سر او کوچک بود و ما تصور می‌کردیم تنها یک جوش است که بزودی بهبود می‌یابد ولی به مرور شروع به بزرگ شدن کرد و با هر بار دست زدن به تومور فرزندم شروع به گریه می‌کرد و حتی خوابیدن و دراز کشیدن هم برایش دشوار شده بود و درد زیادی می‌کشید».

- - , .

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 137 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 2:49

به گزارش جام جم آنلاین ، هفتم دی ماه زن جوانی با مراجعه به کلانتری ۱۶۳ ولنجک به مأموران اعلام کرد که فردی به نام «امیر . ن» با فریب وی مقادیری طلا و جواهر از او دریافت کرده و متواری شده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع کلاهبرداری و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه یک تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اظهارات مالباخته

مالباخته پس از حضور در پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ به کارآگاهان گفت: چندی پیش با جوانی به نام «امیر» که خود را جواهرفروش معرفی می کرد آشنا شدم؛ پس از مدت کوتاهی وی مدعی شد که علاقه شدیدی به من پیدا کرده و به این بهانه از من درخواست ازدواج کرد. به این شیوه اعتماد مرا جلب کرد تا اینکه یک روز در یکی از قرارهای ملاقات، به اصرار مرا به منزلش برد و در آنجا مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

شاکی در خصوص نحوه اخاذی از وی و گرفتن طلا و جواهرات توسط «امیر . ن» به کارآگاهان گفت: امیر پس از آن با بیان این ادعا که اقدام به تهیه فیلم از من و با تهدید به انتشار فیلم، مقدار قابل توجهی طلا و جواهرات از من اخاذی کرد.

شناسایی دومین شاکی

همزمان با آغاز رسیدگی به شکایت اولین شاکی، خانم جوان دیگری با در دست داشتن یک برگ شکایت مبنی بر کلاهبرداری در پایگاه یکم پلیس آگاهی حاضر شد.

وی در اظهاراتش عنوان کرد: فردی به نام «مهدی» ابتدا به عنوان خواستگار اطمینان مرا جلب کرد و در ادامه خودروی مرا حدود یک هفته پیش به بهانه تعمیرات و طلاهایم به ارزش تقریبی ۷۰ میلیون تومان را نیز به بهانه تعویض گرفت و تاکنون آنها را عودت نداده است.

شاکی جدید در خصوص نحوه آشنایی خود با «مهدی» نیز همانند اولین شاکی پرونده عنوان داشت که «مهدی» خودش را به عنوان یکی از جواهرفروشان تهران معرفی و با طرح پیشنهاد ازدواج و ادعای علاقه مندی، اطمینان وی را جلب کرده است.

شناسایی مجرم سابقه دار

با توجه به شیوه و شگرد متهم در فریب دختران و زنان جوان تحت عنوان جوان جواهرفروش، بلافاصله کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی اقدام به شناسایی «مهدی . ن» (متولد ۱۳۶۱) به عنوان مجرم سابقه دار پایگاه یکم کردند.

سوابق «مهدی . ن» حکایت از آن داشت که در سال ۱۳۹۲ ، وی دقیقا به همین شیوه و شگرد (استفاده از عنوان جوان جواهر فروش) اقدام به فریب دختران جوان و... کرده است.

با بهره گیری از اطلاعات بدست آمده از سوابق متهم، مخفیگاه وی در بلوار ارتش، در تاریخ ۱۲ دی ماه شناسایی و پس از دستگیری به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

در بررسی اسناد و مدارک بدست آمده از متهم مشخص شد که متهم مشخصات قربانیان خود را به همراه مدل خودروهایشان نگهداری و در ادامه از طریق شبکه های مجازی به ویژه تلگرام، به صورت کاملا مشابه به آنها ابراز علاقه شدید کرده و نهایتا با تهدید قربانیان مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی اخاذی می کرد.

شاکیان مراجعه کنند

سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: با توجه به سوابق گذشته متهم در فریب و اخاذی از دختران و زنان جوان، شناسایی تعدادی از شکات در پرونده اخیر، بدست آمدن اسناد و مدرک از متهم مبنی بر احتمال فریب تعداد دیگری از زنان و به جهت شناسایی سایر جرایم ارتکابی و همچنین شکات احتمالی، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه یک تهران صادر شده است لذا از تمامی شکات که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا برای پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اتوبان شهید صدر (مسیر شرق به غرب) - ابتدای خیابان قلندری شمالی مراجعه کنند.

- - , .

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 133 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 2:49

به گزارش جام جم آنلاین ، هواپیمای «سسنا 172» در حال چک‌های قبل از پرواز، هنگام خروج از آشیانه، از محل دماغه با دم‌ هواپیمای «پایپر 28» برخورد می‌کند.

در این حادثه، هواپیمای «پایپر» در موقعیت پارک بوده و به دلیل سرعت پایین سسنا، به سرنشین این هواپیمای سبک آسیبی وارد نمی‌شود.

‌معاون فرودگاهی منطقه ویژه اقتصادی پیام در این‌باره می‌گوید:‌ صبح امروز یکی از تکنسین‌های فنی فرودگاه پیام هنگام خارج کردن یک هواپیمای تک موتوره سبک از آشیانه بدون توجه به قرار داشتن گاز هواپیما در حالت تخته گاز اقدام به زدن استارت می‌کند که منجر به برخورد با هواپیمای جلویی می‌شود.

همچنین در یکی از خبرها عنوان شد که هواپیمای سسنا متعلق به ایران‌ایر است که مدیرکل روابط عمومی هما گفت: هما چنین هواپیمایی در ناوگان هوایی خود ندارد.

- - , .

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 149 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 2:49

جام جم آنلاینجام جم آنلاینبرخورد دو هواپیما در فرودگاه پیامسناریوی طلافروش قلابی برای آزار و اذیت دختران + عکستومور ۳ کیلویی در سر یک دختر! + عکسزورگیری خواهران دوقلو با تیپ پسرانه!انتقام دلخراش از خرس سیاهچرا لباس فرد اعدامی قرمز است؟

http://www.jamejamonline.ir Jamejam Daily Fa /Areas/Online/Content/Theme/Default/Images/logo.png http://Jamejaonline.ir Jamejam Daily

‌صبح امروز یک فروند هواپیمای سبک «سسنا» هنگام خروج از ‌آشیانه، با یک فروند هواپیمای سبک «پایپر ٢٨» برخورد جزئی داشت. http://jamejamonline.ir/online/2249166360743511223/%D8%A8%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%AF%D9%88-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%BE%DB%8C%D9%85%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85 Mon, 18 Jan 2016 20:34:00 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/10/28/635887455695629259_S.jpg مردی که به عنوان طلافروش با فریب دختران آنان را مورد آزار و اذیت قرار می داد، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ برای دومین بار دستگیر شد. http://jamejamonline.ir/online/2248956127769111645/%D8%B3%D9%86%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%88%DB%8C-%D8%B7%D9%84%D8%A7%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D9%88-%D8%A7%D8%B0%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B9%DA%A9%D8%B3 Mon, 18 Jan 2016 16:30:00 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/10/28/635887307381528628_S.jpg تومور نادری با وزن ۳ کیلو و به بزرگی یک توپ فوتبال که درون جمجمه یک دختر هندی رشد کرده بود، طی یک عمل جراحی موفقیت‌آمیز از سر این کودک ۴ ساله خارج شد و او توانست به زندگی عادی خود بازگردد. http://jamejamonline.ir/online/2248863009565833535/%D8%AA%D9%88%D9%85%D9%88%D8%B1-%DB%B3-%DA%A9%DB%8C%D9%84%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%B1-%DB%8C%DA%A9-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1-%D8%B9%DA%A9%D8%B3 Mon, 18 Jan 2016 14:36:52 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/10/28/635887241969809373_S.jpg کلانتر ۱۲۶ تهرانپارس از دستگیری دو خواهر دوقلو که با پوشش پسرانه اقدام به سرقت و زورگیری از شهروندان می کردند، خبر داد. http://jamejamonline.ir/online/2248830920453045708/%D8%B2%D9%88%D8%B1%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D9%88%D9%82%D9%84%D9%88-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%DB%8C%D9%BE-%D9%BE%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%87 Mon, 18 Jan 2016 14:04:26 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/10/28/635887218159103980_S.jpg ساکنان یک روستا در هند، خرسی را با ضربات شدید چوب و سنگ از پای در آوردند. http://jamejamonline.ir/nama/2246446845722907780/%D8%A7%D9%86%D8%AA%D9%82%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D9%84%D8%AE%D8%B1%D8%A7%D8%B4-%D8%A7%D8%B2-%D8%AE%D8%B1%D8%B3-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D9%87 Mon, 18 Jan 2016 12:30:00 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/10/26/635885548352329901_S.jpg اغلب در تلویزیون و رسانه‌ها مشاهده می کنیم که فرد محکوم به اعدام همواره لباس قرمز، شخص زندانی آبی و فردی که هنوز محکوم نشده لباس سفید

- - , .

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 193 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 1:43

به گزارش جام جم آنلاین ، تومور نادری با وزن ۳ کیلو و به بزرگی یک توپ فوتبال که درون جمجمه یک دختر هندی رشد کرده بود، طی یک عمل جراحی موفقیت‌آمیز از سر این کودک ۴ ساله خارج شد و او توانست به زندگی عادی خود بازگردد.

«رینو» دختر بچه هندی به همراه والدین و ۶ خواهر و برادرش در شرق «اوتار پرادش» زندگی می‌کند.

تومور ۳ کیلویی از زمان تولد روی سر او رشد کرده بود و هر روز بزرگ‌تر می‌شد و به گفته پزشکان، هر لحظه احتمال ترکیدن آن وجود داشت و جان «رینو» در معرض خطر بود.

مادر «رینو» که یک کارگر خانگی است، می‌گوید: «در ابتدا تومور سر او کوچک بود و ما تصور می‌کردیم تنها یک جوش است که بزودی بهبود می‌یابد ولی به مرور شروع به بزرگ شدن کرد و با هر بار دست زدن به تومور فرزندم شروع به گریه می‌کرد و حتی خوابیدن و دراز کشیدن هم برایش دشوار شده بود و درد زیادی می‌کشید».

- - , .

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 144 تاريخ : دوشنبه 28 دی 1394 ساعت: 23:30